Biyolojik Lifting Aşısı

Biyolojik Lifting Aşısı Nedir?

Innea Aqua; Sağlıklı ve genç bir cilt için nem dengesi çok önemlidir. Innea Aqua uygulaması uygulandığı bölgede (yüz, boyun, dekolte bölgesi ve eller) su tutucu özelliği ile nemlendirme sağlarken, elastikiyet arttırıcı etkisi ile de ciltte toparlanma elde etmemize yardımcı olur.

Ciltte gerginlik, sıkılaşma, nem artışı sağlayan ve cildin içine enjekte edildikten hemen sonra etki ederek biorevitalizasyonu başlatan Innea Aqua, iki farklı molekül ağırlığında saf hyalüronik asit ile bir disakkarid olan Trehaloz’dan oluşan dünyada ilk ve tek biolojik lifting özelliği sağlayan üründür.

Yüksek nemlendirme kapasitesi saf hyaluronik asit ve Trehaloz birlikteliğinden, kollajen sentezini uyarma etkisi de iki farklı konsantrasyon ve moleküler ağırlıkta hazırlanmış hyaluronik asit yapısından gelmektedir.

Innea Aqua Nasıl Uygulanır?

Yüzde işlem öncesinde tespit edilen 6 adet noktaya cilt altına yapılan bir uygulamadır. Kolay bir işlemdir ve hasta normal hayatına hemen devam eder.

Hemen her yaş grubuna uygulanabilen, ciltte sıkılaşma hatta lifting etkisi yaratan etkilerinin hızla ortaya çıktığını görebileceğiniz bir çeşit yeni nesil gençlik aşısıdır.

Özellikle yüz bölgesinde gerekli etkiyi sağlamak için 6 nokta tekniği şeklince uygulanır. Yüzünde sarkma ve elastikiyet kaybı olan ve tedavi için dolgu istemeyen kişiler için iyi bir seçenek oluşturur. Doğal bir görünüm sağlayarak hem ciltteki kırışıklıkları, hacim kayıplarını düzeltir hem de cilde nem verir.

Yüz, boyun, dekolte, eller gibi bölgelerde ihtiyaca göre 3-4 hafta aralarla 2-3 seans uygulamak ve yine cildin durumuna göre uygulanmadan elde edilen sonucun devamlılığını sağlamak üzere 6-8 ay aralıklarla tek enjeksiyon şeklinde uygulama önerilmektedir.